ثبت شرکت در اهواز
ثبت شرکت در اهواز
ثبت شرکت در اهواز مزایا و مدارک و هزسنه ثبت شرکت در اهواز

امروزه ثبت شرکت در بسیاری از شهرها رایج شده است و افرادی که دارای سرمایه هستند و در یک زمینه مهارت هایی دارند، برای شروع کسب و کار جدی تر خود اقدام به ثبت شرکت می کنند. ثبت شرکت در اهواز هم خواهان زیادی دارد زیرا این شهر در زمینه های دامپروری، کشاورزی، پروررش طیور و … از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو مهم ترین مناطق نفت خیز کشور هم هست.

 شهر اهواز از لحاظ کشاورزی دارای چشم انداز‌های فوق العاده ای است از سوی دیگر اهواز امکان های بسیار زیادی برای فعالیت‌های ترانزیتی و همچنین صنعتی دارد.  ما برای ثبت شرکت در اهواز به شما کمک خواهیم کرد که سریعا در کمتر از 7 روز شرکت خود را ثبت کنید 

 

ثبت شرکت در اهواز مزایا و مدارک و هزسنه ثبت شرکت در اهواز

هواز مرکز استان خوزستان است که از نظر وسعت، سومین شهر بزرگ استان می باشد. این شهر در جنوب غربی کشورمان واقع شده است و جزو مناطق نفت خیز کشور است. آب و هوای گرم و خشک دارد ولی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور و … فرصت های زیادی برای کسب و کار فراهم کرده است.

کلان شهر اهواز از کارخانجات و واحدهای متنوع تولیدی تشکیل شده است. مردم این شهر از ملیت های مختلف عربی، فارسی و لهجه های مختلف تکلم می کنند و همین وجود ملیت های مختلف در اهواز، مزیتی در ثبت شرکت محسوب می شود.

مزایایی ثبت شرکت

برای شروع یک فعالیت تجاری یا غیرتجاری در خوزستان توصیه می شود از طریق ثبت شرکت در اهواز اقدام کنید زیرا ثبت شرکت فعالیت ها را نظم می بخشد و کمک می کند که شما به صورت قانونی فعالیت کنید.

با ثبت شرکت خود در اهواز ، اعتماد افراد، نهادها و دولت را به دست می آورید و می توانید در مزایدات و مناقصات سایر شرکت ها حضور پیدا کنید. دریافت نمایندگی با ثبت شرکت امکان پذیر خواهد بود و در ایجاد سابقه برای شرکت هم موثر است.

مدارک ثبت شرکت

  1. تصویر شناسنامه و کارت ملی تمام اعضاء هیئت مدیره و سهامداران
  2. آدرس ، کدپستی و شماره تلفن برای هرکدام از اعضا
  3. اعلام آدرس و کدپستی برای شرکت در شرف تاسیس
  4. تکمیل فرم تایید نام با الویت آنها
  5. مجوز فعالیت برای موضوعاتی که نیاز به جواز دارند
  6. تکمیل و امضا اوراق توسط اعضای شرکت

مدت زمان ثبت

مدارک مودر نیاز

هزینه ثبت

7 روز

مشخصات شناسنامه ای و کارت ملی اعضا

1/200/000 + هزینه روزنامه

اشتراک گذاری مطلب