داده وب یک آژانس خلاق است

رسیدن به رتبه یک گوگل اتفاقی نیست

هر کسب‌ وکاری استراتژی منحصر به فردخود را دارد.برای دریافت مشاوره تخصصی سئو(SEO) و تعیین استراتژی و بسایت خود همین امروز اقدام کنید.

سئو یا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو

سئو افزایش سئو بهترین خدمات سئو بالا بردن سئو رتبه1 سیو سایت

همانطوری که مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای به سمت خرید آنلاین سوق پیدا می‌کنند، حتی سنتی ترین مشاغل هم بایستی کسب و کار خود را در فضای دیجیتال گسترش دهند. اما این گفته بدان معنا نیست که داشتن وب سایت به معنای رسیدن به فروش حداکثری از آن است. مسلما سئو به عنوان یکی از خدماتی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ رادوین ارائه می‌شود، کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن سریع تر مشتریان به خدمات ارائه شده کسب و کارها شماست.

سئو ( seo ) چیست؟

اجازه بدهید تا با مثالی دقیق‌تر این موضوع را برای شما باز کنیم. تصور کنید به یک محصول یا خدمات نیاز دارید. احتمالا اولین کاری که انجام می‌دهید، جستجو در گوگل خواهد بود. سپس، گوگل صفحه‌ای از نتایج جستجوی مرتبط با آنچه را که به دنبال آن هستید برای شما نشان خواهد داد تا بتوانید انتخاب کنید و خرید خود را ادامه دهید.

طبیعی است که هرچقدر سایتی در نتایج اولیه گوگل باشد، احتمال اینکه شما روی آن کلیک کنید و در نهایت از آن خرید کنید بیشتر است. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می‌کند تا سایت شما در میان رقبا رشد کند و به رتبه‌های عالی برسد.

ما چطور کسب و کار شما را به کمک سئو (SEO) رونق می‌دهیم؟

از آنجایی که ما بر این باوریم که سئو باید در اولویت کسب و کار شما قرار بگیرد، برای کسب بهترین نتیجه شما در گوگل تلاش خواهیم کرد.
خدمات سئو وب سایت شامل مباحث بهینه‌سازی فنی، تحقیق کلمات کلیدی، پیاده سازی کلمات پر فروش بر روی سایت و بهبود مستمر محتوا به منظور سهولت نمایش در صفحه نمایش گوگل خواهد بود.

اهداف سئو سایت چیست؟

سئو که در زبان فارسی از آن تحت عنوان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یاد می‌کنند از سرواژه عبارت انگلیسی search engine optimization است . برتری شما در برابر سایر رقبا و به صفحه نخست و لینک‌های ابتدایی رسیدن به سئو و تکنیک‌های آن گره خورده است. با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت می‎توانید ، کسب‌وکار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و به درآمد بهتری برسید. توجه کنید که ممکن است برخی از افراد به شما قیمت های بسیاری پایینی را پیشنهاد کنند و ادعا کنند که میتوانند پورتال شما را به رتبه خوبی برسانند.

این ادعا غلط نیست ، اما سئو به دوسته سئو سیاه و سئو سفید تقسیم می‌شود و ممکن است این افراد روشهای سئو سیاه را در نظر داشته باشند. اصول سئو کلاه سفید در طراحی سایت باید انجام شود. با پیشرفت الگوریتم های موتور جستجو فهمیدن این که سایت شما با چه روشی به رتبه بالایی رسیده است، چندان سخت نیست. در صورتی که گوگل متوجه این مساله شود عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود و اصطلاحا دامنه و صاحب آن تنبیه می‌شوند و در لیست سیاه گوگل قرار می‌گیرند.

استفاده از روش های سئو سیاه اعتماد گوگل را نسبت به شما و سایت تان سلب خواهد کرد و برای جلب اعتماد دوباره مسیر سختی را پیش رو خواهید داشت. الگوریتم های گوگل و چگونه کار کردن آن ها همانند یک راز هستند، این مساله استراتژی گوگل برای جلوگیری از دور زدن قوانین توسط متخلفان است. همین امر سبب شده است تا کار متخصصان سئو سخت شود و افراد نتوانند به سادگی به این حوزه ورود کنند. شما باید برای بهینه سازی ساخت سایت خود از یک متخصص سئو کار کمک بگیرید که دانش و تجربه کافی را در زمینه ساخت سایت در گوگل داشته باشد .

سئو سایت

با توجه به استقبال و وجود سامانه های متعدد در هر نوع خدمات و محدودیت نمایش سایتها در صفحه اول گوگل حکمأ هدف همه دارندگان سامانه کسب مشتری در بستر وب سایتها شده است و این مهم را میتوان به سه دسته کلی تقسیم کرد : سئو سفید – سئو سیاه – تبلیغات در گوگل که هر نوع از دسته بندی ها به نوبه خود نیازمند تکنیکها و روشهای محتلفی برای سئو سایت خواهند بود که با معماری های خاص خود باعث سئو سایت شما میشود. تفکیک و تمیز این موضوع که برای نوع کار شما کدام روش میتواند کاربردی تر باشد را به کارشناس داده وب واگذار کنید

افزایش سئو سایت

افزایش رتبه نمایشی سامانه و یا افزایش سئو سایت نیازمند پیش فرضهائی چون: رفع معایب و مشکلات اعلامی وبمستر گوگل و ایجاد مکانی امن برای بررسی رباتهای گوگل می باشد از همین رو هسته و ساختار تارنمای کنونی شما بسیار تأثیرگذار است برای افزایش سئو وب سایت شما استفاده از قالبهای آماده با توجه به عدم رعایت انحصار نویسی و ایجاد ساختاری تکراری می تواند بدترین انتخاب برای صاحبان پورتال باشد که به نیت کسب درآمد در اینترنت اقدام به طراحی پورتال می نمایند.

 

بهبود سئو

اکثر دارندگان سایتهای اینترنتی به هر روشی برای سئو سامانه خود اقدام کرده اند، یا خودشان با مطالعه و نصب افزونه این هدف را دنبال کرده اند و یا با همکاری و کمک شرکتهای مدعی سئو در این مورد فعالیت داشته اند که منجر به نتیجه ضعیف و یا بعضأ قوی نیز شده است ولی هم اکنون با بهبود سئو بدنبال ارتقاء وضعیت نمایشی پورتال خود هستند. این موضوع بیشک تخصصی تر از زمانی است که شما برای اولین بار در حال سئو هستند یعنی بهبود سئو به مراتب سختر و تکنیکال تر سئو اولیه سامانه است و شرکتهای محدودی نیز همچون نونگار ادعای انجام چنین امری را دارند.

انواع سئو

سئو و بهینه سازی سامانه خود به سه بخش اساسی تقسیم می‌شود 

که برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است به همه این بخش ها توجه شود .

سئو سئو سایت افزایش سئو بهترین خدمات سئو بالا بردن سئو رتبه1

سئو تکنیکال (فنی)

سئو تکنیکال به بخش‌های تکنیکی یک پورتال توجه می‌کند ، مواردی مثل ایندکس شدن راحت صفحات و مناسب بودن قالب سامانه در این دسته قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید قالب استاندارد و مناسبی که گفتیم در بخش طراحی پیاده سازی می‌شود. پس برای اینکه بتوان در بخش سئوی تارنما خوب عمل کرد لازم است به این بخش در طراحی توجه شود و سایت زمینه آماده شدن برای سئو را داشته باشد. به عبارت دیگر سامانه طراحی شده باید سئو پذیر (سئو بیس) باشد .

سئو داخلی (on-page seo)

این بخش شامل یافتن کلمات کلیدی ، آنالیز وب سایت های رقیب ، لینک سازی داخلی ، تولید محتوای سئو شده ، و در کل امور مربوط به سئو در داخل سامانه است. در نظر داشته باید قبل از شروع همکاری با شرکت طراحی پورتال مورد نظرتان بر روی انجام سئو توسط شرکت یا خودتان توافق کنید چرا که سئو و بهینه سازی در تعرفه طراحی پورتال تاثیر گذار است.

 

سئو خارجی (off-page seo)

برای رسیدن به لینک های نخست گوگل لازم است در این بخش نیز سرمایه‌گذاری کنید. پیش از فعالیت بر روی سئوی خارجی ابتدا مطمئن شوید که روی سئوی داخلی سایت به خوبی کار شده باشد. لازمه رسیدن به سئوی خارجی، سئوی داخلی و لازمه سئوی داخلی سئوی تکنیکال است. در واقع اگر روی سئوی داخلی کار نکرده باشید کار کردن روی سئوی خارجی چندان نتیجه ای به همراه نخواهد داشت .
رقبای شما در صفحه اول گوگل از مهمترین و سرسخت ترین رقبا هستند برای رقابت با این تارنما ها لازم است به لینک سازی اصولی و هدفمند بپردازید. با لینک سازی درست علاوه بر بهبود رتبه پورتال در نتایج جستجو، به اعتبار دامنه نیز می‌افزایید. سئوی خارجی را میتوان شامل مواردی مثل خرید بک لینک، ریپورتاژ آگهی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و … دانست.

سئو سئو سایت افزایش سئو بهترین خدمات سئو بالا بردن سئو رتبه1

خدمات سئو

به مجموعه اقداماتی که انجام میگردد تا عطف به نتیجه شود در عرف خدمات سئو میگویند ولی این خدمات می بایست متناسب با نوع فعالیت سایت و بازار مخاطب و هدف تعین گردد و استفاده از یک راهکار برای همه فعالیتها حتمأ کاربردی نیست از همین رو ابتداعأ می بایست پورتال شما توسط یکی از کارشناسان با تجربه نونگار تحلیل و بررسی گردد و سپس با عنایت به سایت شما و قیاس آن با عملکرد موفق آموز انجام شده توسط رقبای شما برای شما خدمات سئو تعریف گردد.